Innhold produsert for premium merkevarer er preget av høy produksjonskvalitet. Filmenes perfeksjon skal ofte reflektere produktenes kvalitet. Man ender opp med flotte filmer, men kanskje med en uklar identitet?
Goldfish utfordret oss til å prøve å lage noe som skiller seg ut i mengden. Noe som er helt nedpå. Det skal være litt røft og ‘dårlig’. Produktenes kvalitet taler for seg.
FOTOGRAF/KLIPP Johannes L. Dyhre
ÅR 2023
Vi endte opp med en produksjon på en uke i Lofoten, og en uke i Lyngen. Tanken var å rigge opp en båt fra Son, sende den opp med lastebil, møte den i Bodø, for så og loffe rundt langs kysten av Nordnorge og se hva som skjedde.
Serien endte opp på 5 deler, totalt 46 min. Samtidig leverte vi mer polerte stillbilder til bruk i ads og produktpresentasjoner på web.
https://www.goldfishboat.com/boats/x10
se mer